COMMUNICATIE

WEBSITE

SOCIAL MEDIA #GHOR

Communicatie

Als GHOR zijn wij de unieke verbinding tussen zorg en veiligheid. Dit doen wij o.a. met 'Communicatie'. Om ons bestuur, de ketenpartners en overige hulpdiensten te informeren. Ook om de herkenbaarheid van de GHOR te waarborgen, informeren wij onze doelgroepen zowel thematisch, als algemeen over GHOR informatie / nieuws.

99% van het werk van de medewerkers van team GHOR bestaat uit communiceren. Of het nu met de ketenpartners is, tijdens een opleiding of een oefening, in overleggen met collega's binnen de Veiligheidsregio of met het geven van een advies richting de DPG.

Om een platform te bieden waar o.a. zichtbaar is wat er gebeurt binnen de Witte Kolom, met haar partners, wat linkt aan het werk van de GHOR en de Veiligheidsregio, gebruiken wij veelvuldig de website (www.ghorzhz.nl). Daarnaast zijn wij in 2019 meer de socials van de Veiligheidsregio gaan inzetten om het werk van de GHOR te laten zien.

Website

In de tabellen laten we zien hoeveel gebruikers onze website hebben bezocht in 2019, hoeveel dat er meer zijn dan in 2018 en welke partner(pagina) het meest bezocht werd.

Gebruikers (verdeeld per bron)

Meer gebruikers dan in 2018

Nr. 1

De meldkamer is de best bezochte partner

NIEUWSBERICHTEN

In 2019 hebben we 88 nieuwsberichten geplaatst op de website. Dit zijn blogs en berichten zowel over partners als over (team) GHOR gerelateerde onderwerpen geweest.

NIEUWS BERICHTEN

Social Media #GHOR

In 2019 zijn we gebruik gaan maken van de Social Media kanalen van de Veiligheidsregio. Als onderdeel van de VR posten we met #GHOR.

In de tabel is te zien hoeveel berichten we op de vier belangrijkste kanalen hebben gepost.

Het online gesprek over
de GHOR in 2019

Top websites die publiceerden over

de GHOR

Waar sprak men over de GHOR?

Top mentions over de GHOR
in berichten